ماهنامه الکترونيکي دوران شماره 17   مردادماه 1386
 

 
 

 
 
   شماره 17   مردادماه 1386


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
درخشش «دوران»
درجشنواره رسانه‌هاي ديجيتال

مجله الكترونيكي «دوران» متعلق به مؤسسه مطالعات و پژوهشهاي سياسي در نخستين جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال و نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي به عنوان يكي از بهترين پايگاههاي فرهنگي كشور شناخته شد.
در مراسمي كه به همين مناسبت در تالار وحدت برگزار شد، مجله «دوران» همراه با ساير مجلات، وبلاگ‌ها و رسانه‌هاي الكترونيكي كه در اين جشنواره به عنوان پايگاههاي فرهنگي برتر شناخته شدند، معرفي و مورد تشويق قرار گرفتند.
جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال و نرم‌افزارهاي چند رسانه‌اي، با هدف بسترسازي در جهت رشد و شكوفايي استعدادهاي فراوان موجود در كشور و برآوردن نيازهاي موجود در اين حوزه، پا به عرصه نهاد تا علاوه بر كشف استعدادهاي جديد، توليد‌كنندگان و اصحاب رسانه‌هاي ديجيتال كه تا به امروز، عرصه را از هرگونه حمايت و تشويق خالي مي‌ديدند، شاهد جايگاهي معتبر، مطمئن و دائمي براي ارزيابي فعاليت‌هاي خود باشند. مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال در جهت انجام مأموريت‌ها و تكاليف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، برگزاري جشنواره ملي رسانه‌هاي ديجيتال را به عنوان يكي از برنامه‌هاي اصلي و سالانه خود، مورد توجه قرار داد.
نخستين دوره‌ي جشنواره از 24 تا 31 ارديبهشت ماه 1386، به مدت 8 روز در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار شد.

این مطلب تاکنون 3138 بار نمایش داده شده است.
 
     استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز مي باشد.                                                                                                    Design: Niknami.ir