ماهنامه الکترونيکي دوران شماره 172   اسفند ماه 1398
 

 
 

 
 
   شماره 172   اسفند ماه 1398


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
معرفی کتاب
کارنامه شیطان

کتابهای «کارنامه شیطان»، «خاطرات شیطان»، و «اسرار شیطان» نوشته آقای صالح قاسمی که هر کدام بخشی از مداخلات و جنایت های شیطان بزرگ را در ایران و جهان فاش می کند، از سوی انتشارات سلمان پاک منتشر شده است.
«کارنامه شیطان» نخستین جلد از این مجموعه سه جلدی است که نشان دهنده جایگاه استعماری ایالات متحده است. آقای قاسمی در این بخش که در دو فصل مداخلات آمریکا در ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تنظیم گردیده، نشان داده که ایالات متحده از روز اولی که جایگزین استعمار انگلیس شد، دشمنی خود را با ایران آغاز کرده است،که شاخص ترین آن کودتای 28 مرداد 1332 است که حکومت قانونی را با کودتای نظامی ساقط کرد. جلد دوم این مجموعه با عنوان «خاطرات شیطان» نشان می‌دهد که آمریکا با وجود ادعای صیانت از حقوق بشر، ناقض آن بوده و بیشترین اقدامات ضد حقوق بشری را در جهان مرتکب شده است. کتاب «اسرار شیطان» نیز سومین جلد از این مجموعه است که به بررسی ناگفته هایی از ایالات متحده آمریکا پرداخته و با مروری بر بدعهدی های مکرر این شیطان بزرگ اثبات می‌کند که آمریکا بزرگترین دروغگوی دنیاست. بازخوانی نظرات امام راحل و رهبرمعظم انقلاب درباره رابطه و مذاکره با ایالات متحده نیز از مهمترین مباحث این سه کتاب است.
کتاب های سه‌گانه کارنامه شیطان، خاطرات شیطان، و اسرار شیطان، که در سال 1395 و در قطع رقعی (شومیز) منتشر شده، هرکدام می‌تواند دستمایه آثار متعدد دیگری در زمینه آمریکاپژوهی قرار بگیرد. این سه جلد مملو از اطلاعات و مستندات تاریخی درباره جنایات و مداخلات گسترده ایالات متحده آمریکا در ایران و جهان است که به زبانی ساده و همه فهم و رعایت اختصار، امکان مروری متفاوت برعملکرد و گذشته پلید این شیطان بزرگ را برای همگان، اعم از اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی و عموم مردم و مخاطبین غیر متخصص فراهم کرده است.
صالح قاسمی نویسنده کتاب‌های یادشده، فارغ‎التحصیل رشته علوم انسانی، دارای تحصیلات حوزوی و صاحب تحقیقات و آثار پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه مطالعات راهبردی انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

این مطلب تاکنون 1400 بار نمایش داده شده است.
 
     استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز مي باشد.                                                                                                    Design: Niknami.ir