ماهنامه الکترونيکي دوران شماره 102   اردیبهشت ماه 1393
 

 
 

 
 
   شماره 102   اردیبهشت ماه 1393


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
قتل عام‌هاي خاموش

طبق اسناد و آمار واقعي جنگ جهاني دوم، 000/400/9 نفر از مردم آلمان در خلال اين جنگ به دست متفقين، آن هم به طور بسيار فجيع و بي‌رحمانه قتل عام شدند. 000/600/3 نفر از نظاميان آلمان، اعم از سربازان، درجه‌داران،‌ افسران و ... در اين جنگ جان باختند. 000/200/1 نفر از مردم غير نظامي آلمان در بمباران‌هاي شبانه‌روزي متفقين كشته شدند. 000/200/3 نفر از مردم آلمان در زماني كه جنگ پايان يافته بود، به طرز وحشيانه توسط متفقين قتل عام شدند. ( از اين تعداد 000/400/2 نفر از اهالي آلمان شرقي، 00/600 نفر از اهالي جنوبي آلمان و 000/200 نفر آلماني‌تبار بودند.) علاوه بر اين، 000/400/1 نفر از آلماني‌ها در زندان‌ها، اردوگاه‌هاي اسيران جنگي متفقين، يعني امريكا، انگليس و اتحاد جماهير شوروي جان باختند يا كشته شدند. تبليغات مستمر و همه جانبه، طي پنجاه شصت سال گذشته در جهان، براي واقعي جلوه دادن افسانه‌ي «هولوكاست» چنان پرده‌اي بر روي اين واقعيت ها افكنده است كه متأسفانه هنوز بسياري از مردم در نقاط مختلف جهان، حتي خواص جوامع گوناگون نمي‌دانند كه فقط از ميان ملت آلمان در جنگ جهاني دوم، نُه ميليون و چهارصد هزار نفر قرباني توطئه‌اي شدند كه جنگ افروزان پشت پرده، عامل اصلي اين كشتار و جنايت سهمگين بودند. صرف نظر از مردم آلمان، تنها از جمعيت كوچك مجارستان، حداقل 000/000/1 نفر در بمباران‌هاي هوايي و يا در اردوگاه‌هاي مرگ سيبري كشته شده و يا از گرسنگي جان باختند. در اوكراين به سبب نقشه‌هاي فروش مواد غذايي به كشورهاي ديگر از سوي يهوديان كرملين، 000/000/6 نفر از اهالي آن سامان از گرسنگي جان باختند. علاوه بر اين، جناياتي كه متفقين و در رأس آن‌ها امريكا در كره و ژاپن مرتكب شدند، به خصوص كشتار اتمي صدها هزار نفر از مردم بي‌دفاع دو شهر هيروشيما و ناكازاكي، آن هم در روزهاي پاياني جنگ و در شرايطي كه علايم تسليم ژاپني‌ها كاملاً آشكار بود، هنوز در اذهان زنده است.
به هر روي، در مجموع، رقمي در حدود 50 تا 60 ميليون نفر از مردم جهان در خلال جنگ جهاني دوم قرباني شدند. تاريخ و تبليغات رسمي پس از جنگ، تاكنون‌، پيوسته حول محور يك موضوع ساختگي و غير واقعي، يعني افسانه‌ي «هولوكاست» متمركز بوده است. اين تبليغات به گونه‌اي حساب شده، پيوسته و همه جانبه اجرا و تكرار شده كه تأثير شگفت‌انگيزي بر اذهان عمومي، به ويژه در جهان غرب بر جاي گذاشته است. امروز پس از گذشت قريب شصت سال از آن زمان، عبارت «جنگ جهاني دوم» تنها دو موضوع جعلي، يعني «هولوكاست» و جنگ‌افروزي، توسعه طلبي و سفاكي هيتلر و آلمان نازي را تداعي مي‌كند. اين از بزرگترين دروغ‌ها، تحريف‌ها و شگفتي‌هاي تاريخ معاصر جهان است. كمتر كسي از عمق و ابعاد جنايات متفقين، يعني امريكا، انگليس، فرانسه و اتحاد جماهير شوروي و كشتارهاي ميليوني آن‌ها اطلاع دارد.
جنايات وحشتناكي كه پيش و پس از جنگ جهاني دوم، از سوي امريكا، شوروي، فرانسه و انگلستان در نقاط مختلف جهان انجام شد، در سايه‌ي افسانه‌ي «هولوكاست» در محاق نسيان قرار گرفته است. در كنفرانس «يالتا» (4 ـ 11 فوريه 1945، ميان وينستون چرچيل نخست‌وزير انگلستان، فرانكلين روزولت رئيس جمهور امريكا و ژوزف استالين رهبر اتحاد جماهيري شوروي) موافقت شد، تمام روس‌هايي كه در اثر جنگ از جا و مكان خود گريخته‌اند ـ يعني تمام آن‌هايي كه از ستم استالين به اروپاي غربي فرار كرده بودند ـ توسط متفقين (و همپيمانان) به روسيه بازگردانده شوند. بعد از جنگ اين برنامه عملاً اجرا شد؛ حداقل دو ميليون [000/000/2] نفر از اتباع روسيه توسط واحدهاي ارتش بريتانيا و امريكا با اجبار (و زور) به روسيه بازگردانده شدند. آن‌ها را با اجبار سوار واگن‌هاي باري نمودند و به روسيه كه انتقام بي‌رحمانه‌اي در انتظار آن‌ها بود بازگرداندند. بسياري از آن‌ها براي آن كه بازگردانده نشوند، دست به خودكشي زدند. اين بي‌حرمتي از افكار عمومي امريكا (و اروپا) پنهان نگاه داشته شد و تنها همين اواخر افشا و بر ملا گرديد.
جنايات شوروي در افغانستان و بعضي كشورهاي اروپاي شرقي، فرانسه در الجزاير و كشتار وحشتناك بيش از يك ميليون الجزايري، جنايات گسترده انگلستان در اقصي نقاط عالم، كشتار مردم ويتنام توسط امريكا كه در بسياري از اين‌ها يهودي‌ها نقش برجسته و در عين حال پنهان داشته‌اند، از ديد جهانيان مخفي نگه داشته شده است.
اگر نقش كانون‌هاي يهودي در كشتار مردم الجزاير در متون رسمي تاريخي ثبت نشده است، در اصل اين واقعيت ترديدي وجود ندارد. نوشته‌اند حدود چهار تا پنج ميليون نفر مرد و زن و كودك به علت جنگ‌هاي ايالات متحده در هند و چين كشته شده‌اند. در ويتنام نه هزار دهكده از مجموع پانزده هزار آبادي، بيست و پنج ميليون جريب اراضي كشاورزي و دوازده ميليون جريب جنگل بر اثر آتش افروزي امريكا به كلي نابود شدند و ميليون‌ها نفر نيز به طرز بي‌رحمانه‌اي هدف بمباران كور هواپيماهاي امريكايي قرار گرفتند يا به وسيله افسران و جوخه‌هاي نظامي امريكا تيرباران شدند.
به راستي! چند نفر از مورخان، پژوهشگران و نويسندگان جهان امروز، مي‌دانند كه طراح اصلي جنگ ويتنام يك يهودي ذي نفوذ در مركز تصميم‌گيري سياست خارجي امريكا به نام «والت راستو» عضو فعال نهاد نيمه مخفي، «شوراي روابط خارجي امريكا»، رئيس «شوراي برنامه‌ريزي وزارت امور خارجه» و مشاور امنيت ملي ايالات متحده بود؟
يكي ديگر از بزرگترين جنايات قدرت‌هاي جهاني در سده‌ اخير، موضوع نسل‌كشي در ايران است كه هنوز بسياري از مردم ايران وجهان درباره‌ آن هيچ‌گونه اطلاعاتي ندارند. محمدقلي مجد نويسنده و مورخ ايراني‌الاصل مقيم امريكا، با استفاده از اسناد وزارت امور خارجه امريكا و نيز منابع ايراني و انگليسي، در كتاب «قحطي بزرگ و نسل‌كشي در ايران، 1917 ـ 1919» ، اين فاجعه‌ي بزرگ قرن را افشا و آشكار نموده است. براساس مستندات اين كتاب، در جريان قحطي سال‌هاي 1917 ـ 1919، حدود 8 تا 10 ميليون ايراني در اثر گرسنگي و بيماري جان باختند. نويسنده در تبيين اين حادثه به عنوان بزرگترين فاجعه در تاريخ معاصر ايران، آشكار مي‌كند كه چگونه 40 درصد از جمعيت آن روز ايران در اثر قحطي، گرسنگي، سوء تغذيه و بيماري‌هاي ناشي از آن كه همگي ماحصل جنگ جهاني اول و دست‌پخت آتش‌افروزان اصلي جنگ بود، از صحنه‌ روزگار محور شدند. به اين ترتيب بزرگترين قتل عام قرن بيستم در ايران رخ داد. در اثر مزبور، با استناد به گزارش‌هاي ديپلماتيك و طبقه‌بندي شده‌ امريكايي‌ها، جمعيت ايران در سال 1914، يعني زمان شروع جنگ جهاني اول، در حدود 20 ميليون نفر برآورد شده است. با اين وصف، رقم واقعي جمعيت ايران در سال 1919، به 11 ميليون نفر مي‌رسد. نويسنده با ارايه‌ شواهدي، معتقد است كه براساس رقم مورد اشاره، مي‌بايستي جمعيت ايران در سال 1919، حدود 21 ميليون نفر بوده باشد. اين نشان مي‌دهد كه دست كم ده (10) ميليون نفر در اثر قحطي، گرسنگي و بيماري جان باخته‌اند. در اين كتاب، خرابي‌هاي ناشي از جنگ، خريد و جمع‌آوري گسترده‌ي غله و ديگر مواد و مايحتاج غذايي مثل برنج و ... از سوي انگليسي‌ها در سراسر ايران و نيز نبود منابع مالي، عامل اصلي اين قحطي و در نتيجه قتل عام بود. اين‌ نسل‌كشي بي‌نظير، ماحصل عملكرد انگليسي‌ها در اين كشور بود. اين قتل عام‌ در تاريخ رسمي دنياي غرب ثبت نشده و تاريخ‌نگاران رسمي و وابسته به اردوگاه غرب و صهيونيسم جهاني از انتشار واقعيت‌هاي دو جنگ جهاني اول و دوم خودداري كرده‌اند تا ماهيت آتش‌افروزان اصلي سده‌ اخير پنهان بماند. با اين همه، بذر آگاهي امروز در جهان پاشيده شده و افكار عمومي در اقصي نقاط جهان، به تدريج با واقعيت‌هاي ناگفته‌ تاريخ آشنا خواهد شد.
به همه‌ ‌اين‌ها بايد كشتار مردم بي‌دفاع فلسطين را نيز اضافه كرد. روز و ساعتي نيست كه در اين سرزمين، خون پاك جواني بر زمين جاري نشود. روز و ساعتي نيست كه خانه‌‌اي منهدم نگردد. جناياتي كه اشغالگران صهيوني طي پنجاه شصت سال اخير در فلسطين و عليه صاحبان و ساكنان محلي و بومي اين سرزمين مرتكب شده‌اند در تاريخ عالم كم نظير است. صهيونيست‌ها با كمك حاميان و متحدان غربي خود فقط طي چند هفته در سال 1948 م. / 1327ش. بيش از پانصد شهر و آبادي فلسطين را با خاك يكسان كردند و بيش از يك ميليون فلسطيني را به خاك و خون كشيدند و يا آواره و از خانه و سرزمينش اخراج كردند و اين جنايات همچنان استمرار دارد. با اين همه، باز اين سايه‌ي «هولوكاست» است كه همچنان برسر جهانيان سنگيني مي‌كند و چون پرده‌اي راز آلود مانع از افشاي درست جنايات صهيونيست‌ها و معرفي جنايتكاران واقعي در عرصه‌ي جهاني مي‌شود.
پرده‌ي سياه «هولوكاست» تاكنون مانع از آن شده است كه واقعيت‌هاي پنهان جنگ‌ها و جنايات قرن حاضر در متون، منابع و تاريخ رسمي جهان ثبت و ضبط شود. نه فقط عموم مردم جهان، بلكه بسياري از متفكران، نويسندگان،‌استادان و در يك كلام، خواص جوامع مختلف جهاني، هنوز نسبت به عمق و گستره‌ي جنايات سده‌ي اخير، از جمله جنگ جهاني اول و جنگ جهاني دوم و عاملان پشت پرده‌ي آن‌ها، هيچ‌گونه اطلاعات درست و موثقي ندارند. به يقين اگر ابعاد گوناگون حوادث وحشتناك مزبور و اسرار پيرامون آن‌‌ها براي جهانيان روشن شود، ديدگاه‌ها و تحليل‌ها نسبت به بسياري از مسايل جهان امروز تغيير خواهد يافت. اين مهم، زماني اتفاق خواهد افتاد كه اولين گام برداشته شود؛ يعني به خوبي ثابت شود كه «هولوكاست» يك افسانه‌ ساخته و پرداخته‌ كانون‌ها و جريان‌هاي ذي نفوذ و قدرتمند يهودي دنياي معاصر است.

منبع:پس پرده هولوكاست ، موسسه مطالعات و پژوهشهاي سياسي

این مطلب تاکنون 3016 بار نمایش داده شده است.
 
     استفاده از مطالب با ذکر منبع مجاز مي باشد.                                                                                                    Design: Niknami.ir